Härlig dag!

Publicerat: 2010-04-07 Kl: 15:43:58 | I kategori: Allmänt


Man lever som i ett lyckorus nu mera med min fina familj


Inatt kom William in till oss vid fyra medans jag låg och matade Thelise. Han somnade om efter vi pratat en liten stund så jag bar in han i sin säng, det blir rätt trångt när alla fyra ligger i sängen. Sen somnade jag o Tisen också om och vaknade inte förren halv nio när William kom och väckte oss =) Jag har sån himla snäll och nöjd liten bebis(fast det är dom väl första tiden;)?), hon äter var 4-5 timma vilket jag nu själv tycker är för sällan så från och med imorron ska jag börja väcka hon på dagarna så hon äter var tredje timma ungefär, vill ju inte att mjölken ska försvinna. Hon äter lite längre på kvällarna runt 10-11, hon vill ha lite extra kärlek o närhet på kvällen. Sen sover hon fram till 3-4 och är vaken en stund efter varje mål sen somnar hon om och vaknar vid 7-8 och äter igen. Pruppar och bajsar efter varje mål så det känns bra!

Idag åkte vi ner med Mamma på stan och skulle fixa Williams moppe. Jag berättade att det var tredje gången jag var in med den så han sa att han skulle fixa en ny åt William men han visste inte hur. Deras chef kommer tillbaka imorron så då skulle han ringa =) Hoppas dom lagar den RIKTIGT eller att han får en ny så vi kan gå ut och köra nu när snön börjar försvinna!

Kollade precis skattedeklarationen, kommer få tillbaka myyycket pengar :D Känns jätte roligt!!

Nu ska jag väcka lilltjejen som åt sist vid halv 12, byta blöja o dona sen ska danne börja med maten. Ikväll är det hockey, nu mera håller vi ju på djurgåren för dannes skull när Timrå åk ur ;)

Igår ringde Williams läkare från habben ang. svaren från magnetröntgen. Allt såg ut precis som dom förväntade sig, varken mer eller mindre och det såg jätte bra ut sa han. Skadan är som sagt väldigt liten och vi ska dit imorron så får vi se vad dom säger om han skulle börja träna benet nu i bassängen eller hur dom ska göra =) Spännande! 

 


Kommentarer
Postat av: madde

hihhi jaaa dom är ofärskämt snäll den första tien..sover äter bajjar :)

2010-04-07 @ 17:11:58
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0