Idag har jag tid!!

Publicerat: 2010-04-14 Kl: 13:25:38 | I kategori: Allmänt


Nu är det turbo bloggning här men när jag har en stund för mig själv så tycker jag om att blogga! Barna ska sova middag nu, den minsta sover redan(vi kan ju låtsas att hon somnade för att sova middag o inte av sig själv). William ligger o sjunger hör jag men han lär somna snart, då ska jag också lägga mig o vila ögonen. Pacy kommer snart o ska dricka kaffe och göra mig rikare ;)

William hämtade mig förut när jag ammade då hade han både gjort 1 o 2 på pottan, SJÄLV!! Nu för tiden gör han INTE nummer 2 i blöjan och helst inte nummer 1 heller. Igår höll han sig från konsum tills vi kom hem med att kissa, och det är en bra bit för en 3åring. Det jag skulle berätta är att han har tittat för mycket på pappa som står och kissar, för nu står William också när han kissar.. i pottan och han träffar varje gång, hahah go killen!



han dummar sig på alla bilder nu mera :p


Kommentarer
Postat av: Michaela

Nu funkar det finfint! Lycka till! =)

2010-04-14 @ 14:22:45
URL: http://fannymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0