lillprinsen

Publicerat: 2010-04-19 Kl: 08:17:13 | I kategori: Allmänt


(skrev ett lång inlägg men råkade klicka på en knapp så ALLT försvann, hur irriterande är inte deeet)

William har hosta och det har han haft sedan dagen efter vi var i sidsjön. Är så dagvild så kommer inte ihåg vilken dag det var, därför är det bra att man har bloggen o kan gå tillbaka och kolla, hahah. Hur som haver, han hostar tills han spyr, sover/äter dåligt. Jag tycker så synd om han för fortsätter det så här, kommer han missa både badet med habben och dagis i veckan.. Jag blir irriterad när han hostar nu för tiden för jag är så innerligt TRÖTT på den, överhuvudtaget!! Han hade nyss krupp o hostade i närmare två veckor oså nu det här! Och värre blir det när man är ute, det märks ganska bra idag. Vi var ute nästan hela dagen igår o idag är hostan värst.. suck suck! Så idag ska vi bara sitta inne förutom när jag ska till bvc med lillan, ska se om syrran vill sitta med William en stund då =) 
 Och tänk om föräldrar kunde hålla sina sjuka barn hemma? Förlorar ni för mycket pengar eller är ni för bekväm? Så skulle William kanske slippa komma, gå en dag o sen behöva vara hemma för någon har smittat han(så är det ALLTID, därför gör det mig också irriterad) Men så är det väl men föräldrar som har "friska" barn, skiter väl i att andra blir mer sjuk bara dom slipper vara hemma. Även fast era barn borde vila ist för att slicka grönt snor på dagis!!


Kommentarer
Postat av: lina

Feel you sister! Fan jag ska nog börja skriva långa inlägg i ett textdokument from nu!

2010-04-19 @ 14:29:37
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0