Skumt?

Publicerat: 2010-04-01 Kl: 16:43:41 | I kategori: Allmänt


Jag kan inte se mina kommentarer, alla är borta.. Konstigt!!

Nu är vi hos mamma och har precis ätit mat =) Ska snart bege oss hem för William börjar bli trött.. Hos habben gick det bra, dom tejpade Williams ben oså fick han ett elastiskt bandage som han ska använda när han blir ansträngd. Mycket bättre än gips! Och på BBH gick det bra, hon hade rätt grepp o åt bra =)

Emma sötnosen hade köpt bedövningssalva till mig :D Testade den förut men den fungerade inte så bra, tror jag måste he på det lite tidigare nästa gång.


Kommentarer
Postat av: madde

vad skönt :) bara att hålla ut tills boobisarna har vant sig då :)

2010-04-01 @ 17:28:06
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0