Utseende

Publicerat: 2010-04-15 Kl: 14:04:04 | I kategori: Allmänt


Tänkt att dom smås utseende förändras för varje dag som går! Dom blir bara finare o finare.. Jag har nog glömt att skriva att lillan har två smilegropar, hoppas dom stannar kvar =) Fast jag vet inte vart dom kommer ifrån?

William fick den äran att ärva mina svarta "ringar" under ögonen och JA man ärver sånt! Spelar ingen roll hur mycket jag skulle sova/äta etc så har jag dom, samma sak som Danne har sina påsar som William också har fått lite av. Mina barn, får ögonbryr men hela vita. Dom finns inte, existerar ej! hahah. Jag hoppades så mycket på att Thelise skulle få mörka ögon bryn och mörkt hår. Håret börjar bli mörkare men ögonbrynen lyser med sin frånvaro =)

Jag läste även i en tidning att skorv ska försvinna runt ett års ålder.. William må vara den enda 3åringen som fortfarande har kvar lite av sitt. Men jag såg häromdagen att det är pyttelite kvar bara!

Ikväll ska lillan få ta sitt premiärbad!! :D

Just nu väntar vi på "Tanten som ska komma och väga min bebis", gud vad spännande :D

Kommentarer
Postat av: madde

jag har ALLTID vart mörk under ögonen! och sen har jag jättebruna ögonlock, många som tror att jag har ögonskugga :O) Visste inte att de kan va ärftligt:) Spelar ingen roll hur mkt jag sover!:)

2010-04-15 @ 15:22:38
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: ewa

mjoa.. Tuva har kvar lite av sitt med.. Och haha Johan han har rätt "buskiga" ögonbryn.. och tuva har fått dom. Om hon inte noppar dom när hon blir äldre kommer det se förjävligt ut. hehe ;D Kram

2010-04-16 @ 09:42:50
URL: http://ewatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0