21/8-10 Thelise dopdag!:)

Publicerat: 2010-08-21 Kl: 23:49:34 | I kategori: Allmänt


Vart ska jag börja?? Dopet var jätte fint och Lina sjöng underbart, inte ett öga torrt som vanligt :))
Fick huuur mycket fina presenter som helst och av Catrine med familj fick vi nånting väldigt bra som vanligt :D Ett presetkort på himlabadet, perfekt nu när Thelise ska börja babysim.


TACK alla som kom och alla som hjälpte oss med fikat :) Thelise var UNDERBART söt och duktig. Mammas älskade älskade bebis. Guuud kan man älska någon så mycket? Thelise min lilla prinsessa och William min bästa kompis, älskade ungar!

William har rest till umeå och är borta EN HEL vecka.. Ni kan inte förstår hur tomt det är utan han, det är helt otroligt.. Jag ville inte riktigt att han skulle åka men han bestämmer ju själv :( Mammis bebispojke!! Vem ska jag sova med i natt?? Mannen i mitt liv.

Nu ska jag plocka ihop lite sen sova :) Här får ni en bild på finaste Thelise och hennes gudfar Marcus aka. Pacy ;) (Måste mmsa upp den för det går inte att lägga upp den som vanligt!!)


Skriver mer om dopet imorron :)


Kommentarer
Postat av: Nikita

haha ne ja har inte sökt den ännu.. då måste jag ta studielån och det gruvar jag mej för.

jag ska bara validera upp till uska, distans på typ 6månader så ja kmr jobba på som vanligt ändå =)

2010-08-22 @ 09:06:33
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0