Hej hopp, stor stock!

Publicerat: 2010-08-16 Kl: 22:46:51 | I kategori: Allmänt


Idag har vi slöat hela morronen, gud vad skönt det var. William är förklyld så han var väldigt seg, så jag vet inte hur det blir med dagis imorron.. ? Men han vill så gärna gå.. :( typsikt! Men så äre!

När man väl sätter sig här så står det stilla i skallen :p Idag har vi också varit uppe hos ankorna i sidsjön. Det var jag, mamma, barnen o hennes kompis med deras barn :) Åkte hem o käka middag sen gick vi ner på midävlaplan o kollade på fotboll =) Nu ska jag knoppa! God natt


Jag har nånting som du aaaldrig kommer få, två vackra, underbara barn!

Kommentarer
Postat av: Tant Titti...! =))

Joho'ru jag har tre vackra underbara barn...!!!!! Fniss... <3<3

2010-08-19 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0