Jag funderar på det här med amningen. Jag ...

Publicerat: 2010-08-24 Kl: 21:01:28 | I kategori: Allmänt


2010-08-22_18_46 (MMS)

Jag funderar på det här med amningen. Jag känner att jag skulle vilja sluta med det snart och det är mest för att jag blir sååå smal. Jag äter o äter o äter men jag ser ändå ut som en vandrande pinne rent ut sagt. Och jag börjar må fruktansvärt dåligt över att jag rasar i vikt.. Och jag är trött hela tiden, när eftermiddagen kommer är jag helt slutkörd. Jag VET att det beror på amningen för det var samma visa när jag ammade William. När jag slutade med de gick jag upp 8 kilo på typ två veckor.. Samtidigt är det såå jäkla mysigt och praktiskt o det är once in life, jag kan ju inte pausa amningen så att säga. Kroppen kan jag stå ut med ett par månader till men denna trötthet?? Thelise tar inte flaskan,jag kan vänta ut henne tills hon är VRÅLHUNGRIG men hon ger sig inte.. Absolut nej är det på den fronten. Och gröt gillar hon att äta men bara en stund för sen blir hon rastlöst. Hon har ju inte riktigt förstått än att hon blir mätt på de.. Ska till bvc imorron så då ska jag be om råd.


Kommentarer
Postat av: Catrine

Hej!

Äter du tillräckligt med frukt och gröna grönsaker då? Bladspenat, broccoli, sallad, paparika ja inte vet jag? Lägger dig tidigt? Du är jätteduktig som ammar länge. För varje dag så närmar sig slutdagen för amningen! Kram

2010-08-24 @ 21:26:03
Postat av: Anna Lindström

Vi surras på Torsdag. Du o ja sitter i exakt samma sits!!

KRAM:)

2010-08-24 @ 21:42:11
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0