Jag ska..

Publicerat: 2010-08-09 Kl: 22:12:58 | I kategori: Allmänt


Jag ska uppdatera om allt vi gjort senaste veckan men jag har ingen lust, ingen blogg lust alls! Slänger in lite mms bilder o så, just för att jag har gratis men annars.. ingenting.


En fråga!
Är det OK att barn spelar dator på dagis?? Alltså vi snackar från 3 år?? Jag vart helt ställd och måste fråga dagispersonalen imorron hur dom tänker kring det dära.. Eller är jag en fjant bara? William ska få sin första dator o mobil på sin 18 årsdag :-) Och då kanske han har turen att få vara ute till lite efter klockan 22.00!

Kommentarer
Postat av: Petra

hej! jag hittade henne på fb, jag såg bilden hon hade ritat på thelise:) den var så jädrans vacker så jag mailade henne och fråga om hon ville tatuera mig, på den vägen är det :) hon är gryym.... allt bra med er? :)

2010-08-09 @ 22:26:16
URL: http://petratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0