Livet på BB

Publicerat: 2010-08-25 Kl: 22:06:47 | I kategori: Allmänt


Jag har precis tittat klart på Livet på BB. Det var från neonatalavd detta avsnitt, intressant men det är så synd om bebisarna och dom stackars föräldrarna.. Tänk er han William, som fick vara kvar i över 8 månader. Då ska man ju krypa runt o leka o skratta hela dagarna.. Hoppas han fick komma hem iaf :D

Idag var vi på "hälsokontroll" om man kan kalla det för de? Det enda läkaren gjorde var att lyssna på henne..? Oså fick hon två sprutor o jisses vad förstörd hon vart, stackars :( När William var bebis pep han till sen vare över iof var han SÅ van nålstick men det borde ju göra lika ont ändå. Men när han var liten fick barnen sockervatten i en spruta att suga på innan så dom inte tänkte på sticket. Jag vet inte vad det har blivit av Nackstas BVC.. Otrevliga, trångsynta tanter är de som jobbar där! Så fort man frågar någonting så skrattar hon o dumförklarar än.. Jag ville ha råd om amningen, tror ni jag fick de? Icke! Jag ska väl vara glad över att det fungerar o sluta klaga ungefär.. Jo hon har väl rätt i det hon säger men jag borde ju få bestämma själv? "Fortsätt med flaskan, det går väl tillslut.." Jag tror inte det kommer fungera till slut men eftersom det är de enda sättet så får man väl fortsätta.

Idag har vi också varit på födelsedagsfika hos Sandra, göttgött :) Efter det gick vi ner och åt pizza. Thelise har varit gnällig ikväll för hon har haft ont i benen. Man har knappt fått röra dom.. Hoppas det går över tills imorron :-)

NU ska jag ta ett lååångt bad!!=) Imorron ska jag umgås med Emma och Anna L + barnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0