Lite utav Thelises klappar

Publicerat: 2010-12-25 Kl: 12:52:52 | I kategori: Allmänt





Dom julklapparna jag kommer ihåg


En MASSA kläder som ni ser nedan.
Stor badanka
Hellokitty pussel
Hellokitty mugg
Hellokitty docka
Hellokitty "säng mobil" (En jätte fin säng mobil fast ändå inte en säng mobil)
En fisk som simmar runt i vattnet
Jätte söta Hellokitty mockasiner
En sån där som man staplar ringar på
Jätte gullig snuttefilt som man kan bita på
En till snutte filt med "flärpar", gud vad svårt att förklara
En hund hon kan dra efter sig med koppel
En pekbok
Presentkort
& en massa mer små saker o även hon är super nöjd!:)






Jag fick bara saker jag önskat mig :)




Dåliga bilder men jag är suuuper nöjd!

Presentkort på birsta
Innetofflor skit härliga!
Hårfön (2st)
Trosor
Gardiner som jag önskat mig
Värmeskydd till håret
Showergel o body butter i japansk ros, luktar sjukt gott!
Cover all mix från make up store
"Cig dödare", svår att få tag på.

Tusen tack från oss alla :D


Kommentarer
Postat av: petra

dom där trosorna har jag med super sköna :)

2010-12-25 @ 17:29:03
URL: http://petratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0