mini-makeover

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 22:29:28 | I kategori: Allmänt






På förmiddag slöade vi bara här hemma, meningen var att vi skulle ut o åka lite pulka men det var snorkallt. Mamma kom hit vid två sen kom Jens o hämtade oss. Vi käkade kycklinggryta med ris, uuunderbart gott!
William vart kvar över natten men det hade jag nästan förstått. Han som brukade sova där varannan helg förut o nu var det lääängesen han var med dom, klart han ville stanna :)

Sååå jag har passat på att färga ögonbrynen(färgen var gammal tror jag för den tog så dåligt, ska köpa ny imorron o göra om det) och håret.. svart vart det :O Men det vart snyggt :D Men jag får inte sluta sola för då kmr det icke bli bra! Vilma säger att svart kan se blått ut i solljus o det säger hon efter? Whhyyyy vilma... men jag hade ändå tänkt att lägga i röda tjocka slingor, eller Vilma ska göra de :)
Här är en bild på nya färgen, kanske inte syns så mycket? En trött o sliten mamma bjuder jag på ;)
 

Imorron ska det bli lite varmare så då ska jag o Sandra gå ut o åka pulka med barnen, vet ej vilken tid William kommer hem med det blir nog på eftermiddagen skulle jag tro.. om han själv fick bestämma skulle han stanna ett par nätter till, haha. Han ringde förut "Hej mamma, det är kul i Umeååå.. God natt, klick" haha sötnos!

Fast iom att han är borta, betyder det att jag får spela själv ikväll :( O han är så grym o hitta genvägar o grejer så vi får se hur långt jag kommer ;) Mammas smartis!


Thelise har gått och blivit lite förkyld, så klart!! När hon har varit dålig nu har hon mest haft blöja bara eftersom hon spytt o skitit igenom så det var smidigast.. men dum som jag är tänkte inte jag på att hon skulle bli kall :/ Vet INTE om det är just det de beror på men det kan helt klar vara.


Nu dom senaste dagarna när vi bara har varit inne o fått tuppjuck undrar jag hur folk med barn pallar sitta inne hela dagarna? På sin höjd gå till affären.. får ni inte spunk? Det fick vi! Fast jag kan förstå att man inte vill ut när det är -20 minus men barn som är ute=friska barn! :)


Mycket ontressant skrivande ;) MEN HURRENI?! Vart är kommentarerna? Ibland haglar det in flera om dagen o ibland är det dött jätte länge.. :O Säg vad ni tycker och tänker.. Eller vad jag ska skriva om? Eller bara säg nånting :D Det är så mycket roligare då!

Fick en fråga o mitt svar är, mina bröst :)








Nu ska jag spela som sagt, hejs! :)

Kommentarer
Postat av: lisse

ska du skaffa sillisar ewe??? fan va ballt isf

2010-12-06 @ 01:00:03
Postat av: Ewe

Jaa!!:) i början av året om allt går som planerat

2010-12-06 @ 08:44:59
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0