önskelista

Publicerat: 2010-12-01 Kl: 22:28:28 | I kategori: Allmänt





För att vara ute i tid och slippa många frågor så skriver jag barnens önskelista här.


William han önskar sig;
Det första är vad HAN önskar, dom andra VET jag att han vill ha fast han förnekar ;)

- Hockeymålvakts utrustning (det kommer nog jag och Daniel att handla)
- Indiana jones lego spel till ps3
- Andra barnspel till ps4.
- Ett wiispel.
- Basketkorg.
- Fyrhjuling (haha)
- Filmer.
- Kläder
- Utklädningskläder.
- Mini ps3 ni vet det lilla handspelet.
- Studsbollar.

ja jag kan sitta med listan i all evighet, använd fantasin eller något från listan.


Thelise hon önskar sig;

- LEKSAKER är vad hon önskar sig.
- Kläder behövs alltid!


Jag önskar mig;

- Presentkort på ikea
- Lugn o ro.
- En vecka i solen.
- Pengar till min framtida OP.
- Någon fin skål eller fat.
- Gardiner.

Jag är så glad för det lilla o förväntar mig aldrig någonting, så länge barnen har en bra jul så spelar klapparna ingen större roll.

I år ska vi vara hemma hos oss på julen så det blir till att börja snygga till nu. Ta bort den gamla soffan som står här o irriterar ihjäääääääääl mig MEN jag får INTE kasta den?! Men den ska stå här o ta plats??.... sucke! Annars kommer det bli hur mysigt som helst. Marcus ska fira jul med oss, det kommer bli så bra! :) Utöver han blir det Mamma, Jocke, Syrran, Jens, Agnes samt att Lotta o Victor tittar förbi. Lite folk men det kommer ändå blir bra! Det ramlar med allsäkerhet in fler folk som jag inte vet av just nu. En lugn o tyst jul är vad jag vill ha, är jag ute o cyklar då? ;) haha önska kan man alltid!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0