43 dagar kvar..

Publicerat: 2010-02-19 Kl: 17:06:55 | I kategori: Allmänt


Nu är det bara 43 dagar kvar till BF, fast jag går kanske över då blir det väl ca 57 dagar kvar ;) Men det hoppas jag inte, vore lagom där omkring =)) Kanske inte första april för det är väl en skämt dag? Eller är det sista mars?? Nej jag vet inte riktigt, men det kanske inte är någon som tror än om jag säger att jag har fått barn då, haha.

Stan vart det iaf, köpte lite saker till lillan och en snygg tshirt till William. Strumpor, vantar, en mössa, 7 bodys. Men det fattas fortfarande, men det är kul att köpa lite här o där =) Alla bodys vart i 50 iaf, så nu har jag ca 10 st i storlek 50.. räcker det?

William är hos angelica, D ligger och sover så jag tror jag ska gå ner o köpa kinamat. Till mig själv =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0