Badhuset

Publicerat: 2010-02-21 Kl: 09:41:40 | I kategori: Allmänt


William kommer.. "mamma jag ska viska en sak" och så viskar han med sin viskröst.
"Ska vi till stranden snart?" jag svarar "Nej det ska vi inte", W "Vart ska vi då?? Badhuset?? Jag ska bara träna klart". Så när han har gjort sina armhävningar kan vi klä på oss och åka till sporthallen. Har planerat det flera helger men det har ju kommit magsjuka, förkylningar o jobb i vägen men idag ska vi lyckas komma iväg =)

Tur att man känner sig så vacker nu för tiden, speciellt när man ska på badhus ;) Brun o sådära menar jag

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är samma :) Njaa.. asså man är ju väldigt rädd för att ta i där nere och släppa efter precis efter FL.. men nå speciella problem hade jag inte :) Hur tycker du att det känns såhär strax innan? Väldigt nervös? :/

2010-02-21 @ 12:24:50
URL: http://linajohannalof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0