bebishicka

Publicerat: 2010-02-11 Kl: 16:42:32 | I kategori: Allmänt


Nu för tiden när bebisen i magen hickar ska jag tala om för er att det riktigt smäller, det är nästan starkare än när jag själv hickar. Och trångt är det nog här inne för hon är lite lugnare på dagarna nu men ibland sparkar hon så bhn åker upp en bit :p Hon är stark =)

Vi ska åka o hämta spjälsängen ikväll sen ska jag måla om den på lördag eller imorronkväll, kul =D Så ska vi på ikea mm i helgen o handla klart allting, sen är det bara o vänta! Det är väl 6-7 veckor kvar, om jag inte går över tiden får då är det nio. Och barnmorskan säger att hon är stensäker på att jag kommer göra det så jag ska ställa in mig på det så inte väntan blir outhärdig ;p Tror hon bara säger så för att jävlas bara ja, för andra barnet "brukar" väl komma någon dag innan bf?


Nu kom Jens o Angelica på middag. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0