Birsta

Publicerat: 2010-02-03 Kl: 11:58:18 | I kategori: Allmänt


Idag är jag ledig och William är på dagis, tror han föredrar dagis framför birsta men jag vet inte?? hehe. Jag o Emma ska på brista så fort lilla prinsessan har sovit, fisit o ätit klar. Alltså när det behagar hon att åka dit men så är det med små bebisar =) Jag kollar runt lite här o ska snart äta frukost, sminka o klä på mig sen är det bara o sitta o invänta familjen strandh.


Har inte så mycket att skriva idag, har inte hänt nånting än.. Jag tror däremot att jag måste köpa en större vinterjackan, denna kommer spricka snart. Men är det roligt att köpa en ny vinterjacka som jag kommer använda i 1,5 månad sen aldrig mer??

Nu blir det frukost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0