Dagen

Publicerat: 2010-02-12 Kl: 19:40:57 | I kategori: Allmänt


Hej och Hå!!

Jobbade som sagt till två, det var mycket folk idag. Sånt är roligt =) Mindre roligt för ryggen men vad gör de! Åkte på ikea med Angelica o Jens, började med att käka. Man har inte så många val när Angelica är med.. William spillde ut hela cola glaset på mig, så klart! Fläckar hit o dit, det torkade iaf.

Handlade det jag skulle o hör o häpna. Nu har vi inte mycket kvar att handla! Snart klar :D Fast nu längtar man bara meeer o meeer! Det jag ska köpa är lite babyolja o salvor o sånt som inte William använder längre.

Eftersom det sket sig igår med sängmålningen så tar vi det ikväll ist. Jag har köpt färg så nu kan inget gå fel =)
Längtar tills sängen o skötbordet står på plats så man får packa upp alla ikea påsar o göra fint. Sätta upp hyllan o tavlorna m.m.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Du verka vara en jätte bra mamma du . :)

2010-02-12 @ 21:31:10
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/
Postat av: L

jag gjorde det för att Liam låg med stjärten ner, så vi planerat in ett kejsarsnitt då. sen när jag åkte in hade han vänt på sig men jag fick göra det ändå eftersom de var planerat och jag var så inställd på att göra det.

2010-02-12 @ 23:17:27
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0