drakborgen

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 18:47:02 | I kategori: Allmänt


Vi har spenderat hela dagen på drakborgen. William är mer tam än vild när vi är där, det finns inget stopp på han. Till slut var han helt sjöblöt i svett o röd som en kräfta i ansiktet =) Efter det så åkte vi hem till mamma och åt pannkaka, fan det är så gott =D

Men iom att vi har varit ute hela dagen missade jag mina två auktioner på tradera som jag har suktat efter hela veckan!!! Irriterande men nu finns det ingenting att göra åt det =/ jaja det kommer nya chanser.

Nu ska vi snart röra oss hemöver, jag har en liten pojk som börjar bli väldigt trött. Måste ju skicka in min mobil o som tur var kunde ryss låna ut en annan till mig medans :D Så vi kanske åker o hämtar den innan vi åker hem, om han är hemma dvs =)




Älskar mina killar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0