Drakborgen

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 09:57:38 | I kategori: Allmänt


God morgon allisammans(som William brukar säga). Vi har legat i sängen o myst en stund nu på morronen men nu måste vi göra oss klar för en dag på drakborgen. Det blir jag, W, Danne, förmodligen Sandra o Jasmine. Danne som annars jobbar hela tiden ska följa med och det blir roligt, speciellt för William =)

Senaste veckorna har jag haft jätte bra hud, vilket är ovanligt för mig. Jag lär dö med mina finnar, tonårshud!! Men hur som helst, nu senaste dagarna har det kommit massa tillbaka och jag har fått den årliga läppherpesen. Ni som har herpes vet hur ont det gör. William skulle klittla mig lite men kom fel o drog nageln så blåsan försvann o blodet rann, haha men gud så ont det gjorde!! Det stack i hela ansiktet!! Nu har smärtan lagt sig o jag behöver inte grina mer ;) Intressant skrivet men satan det gjorde så ont!!



Folk har en tendens att gå o bli "allvetare", allt dom tror sig veta o tycker är tydligen rätt i alla lägen. Det existerar inget annat än det dom har i sina hjärnor. Jag är jätte tacksam för råd men ni undgår väl inte att jag redan har en välmående 3åring här hemma??=) Det är inte första gången vi får barn, MEN man blir aldrig fullärd. Det är klart det finns massa kvar att lära men jag behöver ingen som sitter med en pekpinne, speciellt ingen som jag själv tycker gör ett halvdant jobb. (Om man får tycka det). Det spelar ingen roll hur många böcker du läser, hur mycket du googlar. Ingen känner sitt barn bättre än du själv! Folk blir bara trött på andra som predikar.


Men nu ska vi inte vara sånna, nu ska jag väcka faderskapet o hoppa in i duschen. Får med all säkerthet hjälp av lillprinsen =)





Kommentarer
Postat av: Emma

håller verkligen med dig.. så less på alla jävlar som ska VETA ALLT HELA TIDEN!!!! dra åt helvete idiotjävlar. bara för att folk har fått barn förut så tror dom att dom vet allt, det blir man också less över. menar inte dig nu :P det lät så haha.

2010-02-28 @ 19:40:25
URL: http://emmamaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0