God mat!

Publicerat: 2010-02-13 Kl: 18:27:34 | I kategori: Allmänt


Jag har målat sista lagret nu sen struntar jag i det här med målningen ;p Eller har en sida kvar att måla men den går fort. Har skruvat ihop skötbordet o det vart jätte mysigt, men det struntar jag i att måla som det känns just nu. För mycket jobb..  om jag inte får tråkigt någon dag framöver dvs =)

Nu har vi ätit mat, sjuukt gott var det :D Nu ska jag greja lite här sen ska jag slänga mig på soffan men känner mig rastlös.. hmm, fick iaf filten som jag hämtade ut på posten. Huur fin som helst :D


Jag vill hitta lite nya bloggar för dom jag läser skriver aldrig/sällan eller börjar bli tråkig.. :/

Kommentarer
Postat av: michaela

hoppas du läser min iaf ;P

2010-02-14 @ 22:42:14
URL: http://michlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0