Jag ska mååååla hela världen

Publicerat: 2010-02-13 Kl: 13:18:12 | I kategori: Allmänt


..Börjar bli trött på att måla nu!!

Men nu kör jag sista lagret sen låter jag det torka, dock kom jag på nu i skrivande stund att jag har ju en sida kvar att måla. Den fick inte plats i vardagsrummet så den har stått gömd, därför har jag glömt bort den suuuuck! Men det är bara måla o se glad ut, snart är det klart o då blir det fint =)) Nu har uffe satt upp hyllan o fixar gardinstängerna så nu är det klart iaf! Skönt.

William hämtade mamma nyss, dom skulle till Camilla och hälsa på =) Så han kommer väl tillbaka om ett par timmar. Just nu sitter jag o överväger, ska jag lägga mig o sova en stund eller måla?;) hahah jag är sugen på att sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0