Måndagkväll

Publicerat: 2010-02-01 Kl: 20:11:25 | I kategori: Allmänt


Kan det sluta vara så kallt nu tack? 

William spelar lite fotboll med Danne som sitter o visslar, jag känner hur det kryper i kroppen o vill bara kasta in han i väggen men "han får vissla om han vill" säger William, suuuuuuuuuuck!

Jag, William, syrran o Jens var o käkade hos mamma idag, köttfärslimpa o potatis. Nu är det snart dags för läggdags för den unge herren. Jag frågade han förut om han skulle bli doktor när han blev stor och fick svaret "Nej jag ska sälja munkar utanför ica maski". Sist vi var på Ica Maxi stog det en kille i ett tält o sålde munkar, sjukt goda. William köpte en när han gick in o en när han var klar, sen dess vill han bli som han i tältet, haha. Får se hur det blir med den saken när han blir större =)

Svider gör det i magen oxå, det har börjat nu igen. Var längesen jag hade så sist.. jobbigt vÄÄrre.

 
Ni fotbollsspelare?? Jag tänkte söka till något knattelag nu till sommaren till William, är han för liten?? Vart vänder man sig?? Någon som har svar på mina frågor?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0