trött i skallen

Publicerat: 2010-02-21 Kl: 14:31:46 | I kategori: Allmänt


Nu har vi kommit hem från badet och jag har slängt William i sängen, han somnade på en gång :) Jag har ju inte skrivit att vi har varit vaken sen 04:45 imorse, eller jag slumrade till vid åtta till halv nio tror jag men William har varit vaken så han var rätt trött nu efter allt bad oxå =)

Jag tror William ska lära mig känna av livet som tvåbarns mamma iom att han vaknar skumma tider ibland, han vill förbereda mig ;) Men anledningen till att han vaknade imorse var för att han "prosade" och behövde papper och jag var lite seg upp så han hann bli pigg på den svängen :p

Tänkte egentligen lägga mig och vila nu medans han vila men vid halv fyra kommer syrran o hämtar oss. Sen ska vi hämta D från träningen, hem till mamma o käka =) Dvs Jens, D, Angelica, Jag och William, Mamma och jocke.

Tack för att ni delar med er om era bedövningar, det gör det mycket enklare för mig =)




Första bilden är från fem imorse, ser han trött ut?=) icke!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0