Våfflor

Publicerat: 2010-02-23 Kl: 18:15:08 | I kategori: Allmänt


Nu har vi smaskat i oss våfflor, gott gott =D Men det är så tråkigt att jag aldrig får fingrarna ur arslet o formaterar om datorn, har inga bloggar att läsa.. Jo dom jag kan i huvudet eller dom som har kommenterat dvs, Emma, Vilma och Lina ;P 3 st.. slå det om ni kan!

Ska till barnmorskan på torsdag, spännande =)) Det är dock inte min barnmorska jag ska träffa för hon är i thailand. Sist var mitt SF mått på 32 undra hur mycket det har växt?? Jag tror iaf att magen är för liten för bebisen för magen är aldrig rund, stjärten trycker ut på höger sida och ryggen åt vänster hela tiden :P Sist på ul såg hon ju hur hon låg, och hon är bigbig. Stackarn vet inte om att hon måste stanna flera veckor till och bli större, haha.

William fortsätter vakna tidigt, vad har hänt med han?? Imorse vaknade vi 6:11, undeeeeerbart! För jag är inte sjukt trött nu för tiden.. snark! Hans nya talesätt är "Jag klara det på egen hand" min lillfarbror =)

Imorron blir det sjukhuset halv nio, sen stressa till dagis o till jobbet. Börjar ju halv tio och jag hoppas innerligt att det inte ska bli nå 30 minus imorron!!

Nu ska vi bygga med Williams grej här.. vet inte vad det heter men det är tusen ploppar o grejer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0