Vem har stulit min sladddddddd

Publicerat: 2010-02-24 Kl: 17:56:55 | I kategori: Allmänt


Min sladd till digitalkameran är borta!! Vem har tagit den??;) Har sökt överallt och då skämtar jag inte. Den ligger alltid på samma ställe i skåpet men nu är den inte där längre. Det är ju lite tråkigt för jag vill ju inte bara anväda telefonen när jag knäpper även fast jag har en bra telekamera, suck!

Idag är det en tröttdag!! Imorse var vi på sjukhuset, stackarn som undersökte Williams ögon för jag var riktigt otrevlig enligt mamma, inte för att jag tyckte det själv men men.. Han såg allt han skulle även fast han var väldigt okoncentrerad och tyckte mest att det där var tråkigt. Eftersom han är förtidigt född o så pass mycket är det ett under att han inte behöver glasögon. Men allt med William är ett under, han är alltså ett underbarn =)

Nu har vi ätit, potatisbullar o bacon. Så nu är vi proppmätta o jag ska göra allt för att inte slumra till på soffan. Vi ska sätta oss o läsa böcker, kanske inte det bästa när man är trött. Tycker man blir så trött när man läser..

Imorron ska jag till BM, skoj :D Spännande o se hur mycket magen har växt. Men med tanke på magen, jag ligger ju i överkurvan ändå är det många som kommer in på jobbet som säger "men oj sån liten mage om du ska ha snart". Men hur stor menar dom då att man ska ha om jag redan har stor enligt måtten?? :O Jag tycker den kan stanna såhär för min jacka går knappt o knäppa nu o jag vill inte köpa en ny!! Vill hellre lägga pengar på någonting annat. Ett par täckbyxor ska jag iaf införskaffa mig imorron =)

Nu ska vi som sagt läsa här, order från kungen i puffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0