God kväll

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 22:37:00 | I kategori: Allmänt


Ryggen värker som aldrig förr!! Men jag är van och förhoppningsvis så går det öööver snart =)

Jag kom hem för en stund sen. Har varit hemma hos Emma o Lilla Haylee som sover så lugnt o fint i min famn, jag tror hon gillar mig. Men vem gör inte det?? ;)

Åt middag hemma hos mamma gjorde jag o William the man.
Han pratar mest hemma hos henne har jag kommit underfund med, han ska förklara o berätta så mycket för hon. Han är även inne i ett stadium där allt handlar om vad pojkar/grabbar och tjejer får göra/äta m.m Oså rynkar han alltid på näsan när han ska berätta nånting.



Börjar bli trött på präktiga människor. Som tror att barn har det bättre om dom har mer leksaker, dyrare kläder, finare hem ballballalblalblalblabl listan kan göras lång. Men vem fan säger att barn har det bättre när man har saker?? Det är väl inte det barnuppfostran/kärlek till barnet handlar om eller har jag missuppfattat alltihopa?

Kommentarer
Postat av: Emma

du har så rätt så min vän!

2010-01-29 @ 22:45:38
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: madde

håller med...var det budskapet jag försökte få fram till adel! :)dock har ella jättemkt kläder,mkt leksaker och vi har ett stort å fint hem och en väldigt bra ekonomi..och det är ju inget vi kan göra åt det....men bara för det,vad säger att hon har de bättre för det...så är det INTE.... för allt det praktiska är inte det viktigaste..

kärlek är viktigast och en bra förebild!!!!!!

dock är ekonomi viktigt för mig...nu menar jag inte överflöd med pengar..utan bara en stadig ekonomi...

haha..jag kände mig prickad av ditt inlägg.. för vi har allt det där..men tycker inte ella har det bättre än nån annan för det! så jag hoppades inte det va mig du menade iaf?



men jag håller med om att de finns konstiga människor... ja mena adel verka ju tycka det är skamm att ungar får åka buss..jaha blir dom bättre människor för att dom åker bil då...hehe

2010-01-31 @ 09:09:13
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0