God morgon

Publicerat: 2010-01-04 Kl: 09:32:30 | I kategori: Allmänt


Somnade vid halv 11,11 igår och vaknade vid kvar över åtta när William ropade så jag känner mig utvilad idag =)

Nu har dom ringt från UL o det blir klockan 8 på torsdag, sen är det habliteringen med William klockan nio. Det blir lite tajt men det ska gå =) Får åka tillbaka till ULmottagningen efter habliteringen. Nadia sticker ju till Dubai på onsdag så nu vettetusan hur det ska lösas men det gör det alltid =) Jag hade iaf för mycket vatten. Det kan vara nånting allvarligt eller så kan det gå till sig, det vet man inte. Men det var allvarligare än det lät på hon jag träffade i fredags o tur var det väl att jag åkte upp då, när skulle dom annars upptäckt det?


Nu=jobb!

Kommentarer
Postat av: madde

haha! JA Jag ville ju verkligen ha EDA! Rena himmelriket säger ju många:D

Men precis när dom skulle sätta den var jag öppen 8cm ( fick då EJ) Don trodde de skulle gå snabbt! Men fick ha ONT i 5timmar till istället!!!

så kräv den i TID!!!:D haha



precis lustgasen gör en bara yr, som man kanske kan fokusera på annat!!:D Inte ta bort smärtan!

Det ända jag andades in var vanligt syre! För annars kunde jag inte andas rätt:)

hur som hellst kommer det gå super!:=)

2010-01-04 @ 10:16:22
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: lina

Jo mest hormoner är det nog! Ett till tips är att inte bara smörja magen! Mina ben svällde ordentligt mkt och dom ser nog värre ut än magen kan jag säga :P Man tycker ju att bebisen bara ligger i magen, men hela heka kroppen förändras ju faktiskt :P Man ska skatta sej lycklig om dom försvinner helt :O Lycka till på UL och hoppas att det där med vattnet inte är något allvarligt. Håller tummarna för er!

2010-01-04 @ 14:49:06
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej=) har bf 13 april. Ni då? Såg i dag att syster din ska bli mama också? Gud så skoj! Sköt om dig!!

2010-01-04 @ 19:31:56
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0