Inga kommentarer?

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 09:48:51 | I kategori: Allmänt


Jag har äver 100 läsare men ingen komenterar, är det för att ni är smygisar?(snokare) hm..

Nu ska jag börja göra mig ordning sen bär det av till jobbet. Att sluta röka går bra, tänker inte så mycket på det. Trodde det skulle vara mycket jobbare än det varit, kvällarna är värst. Det är väl 4 dagen nu? Det värsta är över så att säga ;)


Får inte glömma att posta mitt brev idag.. Har glömt det i flera dagar.

NU frukost sen gör jag mig klar =)

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Minns inte hur jag hittade hit just... haha... man klickar liksom bara runt. Men men... lämnar en kommentar iaf :)

2010-02-01 @ 12:53:57
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0