Lite ångest

Publicerat: 2010-01-24 Kl: 20:38:37 | I kategori: Allmänt


Jag har hela tiden tänkt "det är lång tid kvar, behöver inte stressa. Jag hinner köpa allt." Men nu slår det mig att det inte alls är många veckor kvar tills lillbebisen kommer och jag har inte handlat nånting än?? Jag o William ska ner på stan i vecka o handla kläder iaf, för det vill han göra. Och "bajsleksaker" som hon ska leka med så hon inte tar hans. Visst, det mesta finns hemma men man ska ha orken o söka fram allting och det har inte jag, haha. Så det blir att köpa nytt ist. Men då kommer vi till frågan, på IF får man hyra bilbarnstol för 100 kr i månaden som man sen byter till större storlek. Den sista stolen får man gratis. Ska jag satsa på det, eller köpa en? Hm.. låter faktiskt ganska praktiskt att man kan hyra?

Ne till veckan blir det massinköp så allting är klart. Det viktigaste är ju klart och det är vagnen o sängen, kasnke just därför man inte har känt nån stress? Plus att jag ville avakta med tanke på vad som hände William, man vågade väl inte riktigt tro att det skulle gå "bra" den här gången. Visserligen gick det väldigt bra sist oxå men ni förstår vad jag menar =) Ska sätta mig nu o beställa lite kläder till barnen på HMs hemsida =)


Nu, en annan del av köping sen bad!

Kommentarer
Postat av: madde

men du blir det inte billigare i längden att köpa en ny barnstol??



babysitter tycker jag är ett måste! haha babysittern vi hadde var bästa barnvakten,den vibrerade ochså,ella somnade i den på röda!:D



men babygymmet var inte alls viktigt från början! de tog ett BRA tag innan hon ens tyckte det var intresant..från början behövs inte så mkt..kläder å sånt..:)

2010-01-25 @ 13:06:18
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0