sen natt

Publicerat: 2010-01-09 Kl: 11:33:37 | I kategori: Allmänt


Inatt somnade jag inte förren vid fyra pga ryggen o höften, det kom som över en natt förstår inte varför jag har så ont? Plus att den lilla i magen är vaken på natten, hon bökar o stökar så det känns som man ska spy.  SJU i morse ropde William o bad mig hämta han. William vaknar aldrig före åtta men givetvis idag. Jag kopplade in tv i sovrummet o gjorde välling bytte blöja mm. Han brukar ändå ligga där ett par timmar på morronen men inte imorse. Han skulle bara leka en stund o han skulle bara göra de o de. Jag var så sjukt trött och jag somnade om ändå och han har blivit så duktig så han rör lixom ingenting på morronen, han gör inga bus eller så. Jag hör han ju hela tiden, man sover ju inte djupt. Han pussar ju på mig o pratar med mig osv.
 Visst han hade ätit kakor o ringt nån på hemtelen för jag vakna av att han sa "nån pratar med mig mamma, dom pratar med mig!!" Tror han ringde senaste uppringda o isf var det Lotta, hans farmor. Halv nio i morse, kul för dom ;)

Sara var snäll o tog halva min dag idag, för med tanke på igår visste jag att jag inte skulle orka hela dagen. Så jag ska ner till halv tre ungefär. Jag fick så ont igår så det kändes som jag fick feber o började skaka på händerna, läskigt. Men snart går jag på havandeskapspenning 50%, skönt!! Det är inte konstigt att man får ont i ryggen o blir trött när man gör allt själv för mannen är på semester. Handlar, städar,diskar, tvättar,hämtar, lämnar, jobbar, ta hand om en 3åring, ska jag fortsätta??


Herrns pappa kommer hem imorron o William har ritat teckningar o pratar bara om att han ska få presenter. Go hjärtat som han saknar pappa sin.

Sjuk håller jag på att bli oxå. Har haft huvudvärk i tre dagar nu, små ont i halsen o liite hosta. Jag kan inte bli sjuk nu när Nadia är borta, så är det bara.



Och jag är så trött på folk som kräver o kräver men ger dom tillbaka nångång?? Kommer dom ge tillbaka?? Icke!! Folk kanske borde tänka på hur andra ställer upp o vara tacksam ist för grinig o gnälliga. Men man gör ju alltid samma misstag o fortsätter ställa upp. Inte för att jag menar att man MÅSTE få nånting tillbaka men ett tack kanske inte skulle sitta fel?? Eller man frågar om EN tjänst någon gång men det går inte. Men nog går det att ta emot all hjälp hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0