Svårt att städa?

Publicerat: 2010-01-10 Kl: 10:41:10 | I kategori: Allmänt


Fick börja med att städa tvättstugan, det var så äckligt där! Är det svårt att städa efter sig?? Är det inte trevligare o komma ner o tvätta när det är städat? :S Gud sånt där kan förstöra hela ens dag. Samt idioten som knackar i väggen när William är ledsen.. Synd att det inte var en mindre trapp så man kunde gå upp o fråga vart problemet sitter. Trodde det bodde vuxna människor i denna trapp men ack så fel jag hade. Hoppas mitthem börjar med databokning snart så man kan se vem som tvättade sist m.m. Just för att det aldrig är städat där nere.

Ena maskinen hade inte startat så jag fick starta den nu, jag som tänkte lägga mig o vila medans tvätten torkade men det går ju ej nu eftersom jag måste ner igen om en liten stund o hänga de. Men sånt är livet :)


William kom på att han glömde sin spade hos mommen igår så nu är han lite ledsen o säger att hon måste komma med den så han kan skotta. Men han ska ju dit senare o då kan han ju ta med den men det vill han inte förstå just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0