ångest

Publicerat: 2010-07-09 Kl: 10:54:56 | I kategori: Allmänt


Det får jag när det är fint väder och vi inte är ute och bada/solar!! Speciellt när man inte vet hur många sånna här dagar vi kommer att få..  Men jag har fått ont i halsen och William är ju också dålig så vi får försöka ta det lugnt en dag, det skadar väl inte? :p Jo MIG!! hahah, jaja ut ska vi iaf gå snart :) Kanske går vi ner o lunchar med pappaD på stan? Eftersom Emma inte behagar höra av sig :(

William har iaf åkt karuseller på gatufesten, närmare 20 st. Vi har gått runt och kollat o så men inge länge för det är för mycket folk och ljud för min smak.


Thelise har ju bajsat väldigt grönt/löst till och från men på BVC har dom skrattat och sagt att det iiiiiiiiiiiiiinte är nån fara, att det är så när man ammar. Sen hittar jag det här http://se.babycenter.com/baby/breastfeeding/greenstools/. Där det står "Grön avföring hos en bebis som helammas är ett tecken på att något inte är som det ska." Men hon har inte ont i magen eller är gnällig så hur ska man veta VAD som är fel? OM det ens är nånting fel? Är dom känslig mot nånting brukar dom bli grinig, det brukar märkas om man är intolerant?? Det kommer och går det dära gröna, just nu är det tillbaka.. hm? Ja jag vettetusan ja.. help meee

Ne nu ska jag plocka undan lite :)


Kommentarer
Postat av: madde

du, jag skrev svar på samma fråga på en tjejs blogg! ella hade ju likadant!

och det finns om du googlar om vad det kan vara! att bebis bara får i sig av den tunare mjölken ( förmjölken) alltså inte den tjockare mjölken, vilket ochså kan göra att dom inte får samma mätnadskänsla!

bvc är så konstiga tycker jag! vad man än ställer för fråga svara dom-det är ingen fara :P

2010-07-09 @ 19:07:56
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0