dagarna

Publicerat: 2010-07-01 Kl: 22:35:11 | I kategori: Allmänt


Dagarna bara springer förbi, speciellt nu när det är sommarväder!!:) Hur underbart?? Vi har varit på kuben två dagar i rad och bara myst, William badar flera timmar i sträck. Härligt för han! Och Thelise sover som en liten gud, men det är nog pga värmen och all den friska luft hon får :)

Idag var det som sagt "mamma-blogg-träff", riktigt mysigt :) Vi var på cafet på norra berget. Det var jag, Emma, Lina, Anna L och Josefin tror jag hon hette? (Rätta mig om jag har fel!!). Alla barn var sååå underbart söta! :) Kul att Annas Line bara är några dagar yngre än min Thelise :) Hur som haver, det måste vi göra om snart!!

Imorron blir det kuben badet igen :) Jag har inte så mycket att skriva för det står still i hjärnan. Det gör det när man inte har skrivit på ett par dagar..

Gör en bildbomb ist ;) William vill inte vara med på bild, just därför finns inga nya på han :)




Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Huuuuga då, hon är så in i helvete söt alltså!!! :D

2010-07-01 @ 22:59:23
URL: http://svenskk.se/
Postat av: madde

fan att ja missade det=D

2010-07-01 @ 23:53:36
URL: http://madolf.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0