Fredagkväll

Publicerat: 2010-07-30 Kl: 21:45:21 | I kategori: Allmänt


När alla andra är ute och dricker så passar jag på att skriva ett riktigt inlägg ;) Hur ser allt ut nu för tiden?

Idag har det varit en dålig dag för mig och William, mycket bråk och trots. Men det var glömt nu ikväll när han skulle sova. Det är viktigt att vara vänner på kvällen, även fast man inte blir ovänn med en 3 åring så förstår ni vad jag menar :)

Igår var vi och plockade jordgubbar på Åsas(mammas kompis) egna land. Hon har sån där självplockning, 15kr liter och det var dom godaste jordgubbarna jag nånsin smakat !!=) Hon hade även 2 tama ankor, får och lamm, kalkoner och en hund. William STORtrivdes och ville absolut INTE åka hem. Jag får mer o mer hus noja, jag ska plugga nu, sen skaffa jobb, SEN köpa hus, lovley!

Var på stan med Emma idag, skulle köpa bepanten men det glömde jag helt bort. Det vart 2 bodys och 2 byxor till Thelise ist :) Hon följde med hem, mindre roligt. Men jätte kul att få träffa min bebis Hayleeee :D:D

William han har sån konstig fantasi, han ser sina kompisar o gubbar. Och hittar på en massa saker hela dagarna, ibland tror man att han är mytoman men det är ju bara hans livliga fantasi ;) Oftast handlar det om att han slår ner "saker". Typ "Igår var jag på circus och boxade ner elefanterna".. Hahah, när vi satt och fika hos Åsa säger han "När en kalkon bet mig i fingret, så kändes det i håret och gjorde ont i tåååån", han är för underbar :)

Thelise? Hon står lite still här i sin utveckling, skönt så hon kanske förblir en bebis?;) Man kan ju alltid hoppas! Hon har ju fått börja smaka mat och hon gillar det mer o mer. Nu har jag köpt gröt som hon ska få testa i någon vecka sen tänkte jag byta ut lunch amningen mot gröt, tror det blir bra :)

Lunchade med Anna och Lina iförrgår innan jag tatuerade, vilka underbara tjejer dom är =)) Trivs toppenbra med dom och deras söta små grabbar :) Kanske en framtida kärlek för Tellan;)?

Har ny mobil nu oxå, samsung galaxyS. Är jätte nöjd med den, den är jätte fin :D Prövade även HTC hd2 men den fastnade jag inte för så den är till salu om någon är intresserad. En jätte bra mobil!

GRATTIS till min TÅKKIS som fyller 4 månader iiiidag, hurra!!


Kommentarer
Postat av: Bilalfredrikke

Hi, very nice site! Good luck!

2011-05-17 @ 15:00:15
URL: http://bilalfredrikke.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0