God kväll

Publicerat: 2010-07-12 Kl: 23:18:17 | I kategori: Allmänt


Alkohol och barn, hur låter det? Låter det som att det passar ihop? icke...
Tänkte skriva lite vad jag tycker o känner runt det men nu har jag inte tid, för det kommer bli myyycket.

Idag, ja det vart jätte varmt :D Gud så skönt! Men lilla damen, har fått värmeutslag på benen, fast hon bara hade body? Ingen annanstans på kroppen, skumt det dära!

Imorron kommer Williams kärlek(daniels syster), hon ska umgås med oss och sova över:) Vi åker och badar sen får vi se vad vi gör resten av eftermiddagen. Jag vet en kille som kommer bli överlycklig imorron ;) haha.

Tellan min vän, hon är sig själv igen :D Underbara lilla skit unge, hon bara ler o skrattar hela tiden åt allt o alla. Och folk stannar och talar om huur fin barnen är och charmiga, sånt värmer i mitt lilla heart<3

Jag har ju planerat att ha dop den 14 eller 21 augusti så det kanske är dags att börja förbereda???? Ne känner jag mig själv rätt står jag där dagen innan o inte vet ett smack. :P NEJ så illa ska det inte bli :) Nu blir det sängen, god natt

Idag  kom kläderna från lucky little me, guuud vad fin dom är :D Men vart lite förvånad över att storlekarna var SÅ stora, 68 kommer hon kunna använa när hon är 3 ungefär.. men jag vill ha kvar dom ändå :) Vill inte skicka tillbaka för att byta storlek.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej i värmen! Här har du en till som ABSOLUTE INTE tycker om kombon alkohol å barn! Har inte druckit på snart två år å ska så förbli,,Jag skulle ha väldigt svårt för att ha barnvakt åt Daga för att supa till,,fyy fan! Vilket vrak till mamma jag skulle va dan efter! Nää alkohol med eller utan barvakt NEJ TACK!! Vi ska ha barnvakt på lördag för att vila å bara mysa sen hämtar vi hem lill Daga:-) Blir några timmar över dan men jag längtar faktist lite över att få vara sj med Daniel några timmar:-) Skickar massor av sommar kramar till er å hälsa mamma också!! KRAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM.....

2010-07-13 @ 09:02:05
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: sigrid

William är sjukt lik Daniel på det där kortet :)

2010-07-14 @ 18:37:18
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0