God morgon

Publicerat: 2010-07-15 Kl: 09:22:41 | I kategori: Allmänt


Det ser ut att bli en till dag ute i solen :) Vi ska nog gå till nacksta och bada! Tacka vet jag tempurerade bassänger, jag som hatar att bada i kallt vatten. Visst är det mysigare på stranden men kallare i vattnet!:p
William är så söt när vi badar, han är ju livrädd för att "blubba ner" = drunkna. Så när han ska vara i stora bassängen ska han ha både armpuffarna OCH badringen, men nu står han brevid mig o berättar att det enda han behöver idag i stora bassängen är mina muskler ;) haha, gogubben!!

Hur ser det ut annars? Jag blir så ställd varje gång William säger "vuxna" saker, han pratar ju som en annan nu. hahah och hans historier ;) Thelise? Vänder sig från rygg till mage så fort man lägger hon på golvet. Hon kan man inte lämna mer än någon minut för då har hon förflyttat sig över vardagsrumsgolvet. Man blir jätte stolt, samtidigt som man vill stoppa tiden :)

På torsdag, om en vecka. Ska vi väga och mäta Thelise, spännande och se hur hon växer. Och att hon växer så bra på min mjölk känns huur bra som helst :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0