Mulet

Publicerat: 2010-07-21 Kl: 23:11:03 | I kategori: Allmänt


Men visst är det lite skönt med någon dag utan sol? Även fast det har varit fruktansvärt kvavt idag. Så man kan göra det man inte gör när det är sol, haha. Dvs städa, tvätta mm :) Så det har vi gjort idag! Vi klädde inte på oss förren närmare 6 idag, men så får det vara ibland! :)

Nu ikväll har vi träffat Syrran o Jens liiiiilla bebis!! Hon är såååå liiiten :) Har thelise varit så liten?? Kan jag aldrig tänka mig! :p

Nu blir det sängen, hade tänkt att skriva ett långans inlägg men vart så trött nu när jag satt mig ner. Man sitter inte mycket om dagarna nu för tiden har jag märkt.. hmm


Kommentarer
Postat av: ewa

Men vad Thelise är söt! Vart enda kort på henne blir man glad av. hehe Ja, precis. allt är ju nerlagt nu. Och han grinade när hankom hem och kramade mej så hårt. dessa dagar har han varit en riktig pärla. haha han är inte gjort att sitta i häktet iaf. haha :P Men du, det var en ren chansning att ta med Tuva på bio. Hon kan inte sitta still för fem öre. MEN det gick verkligen bra. lite på slutet vart hon rastlös. men filmen var okej, det var med en pojk film. Det var mycket "action" i den. Och tuva vart inte så imponerad över den. Men William kanske skulle tycka om den. =)

2010-07-22 @ 08:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0