Soppat!

Publicerat: 2010-07-26 Kl: 11:14:40 | I kategori: Allmänt


Japp, jag har shoppat. För på TOK för mycket pengar, men vad gör det om hundra år?;) Usch, jag vill inte tänka på det :p Köpte iaf ett par nya jeans, 4 olika tröjor. 2 sånna korta som man kan ha till höga jeans, skit snyggt! Nya gladiator skor. Även fast sommarn verkar vara över? Nemen det hoppas jag inte!

Nu ser William på barnprogram och jag sitter och äter frukost. Gnällspiken ligger och sover. Jag tror att hon håller på få tänder, dregglet rinner, hon är kinkig(mer än vanligt), hon hugger i allt hon kommer åt. Svårt att få hon att somna för i vanliga fall lägger man bara hon på bröstet, klappar hon några gånger i stjärten sen deckar hon. Men nu somnar hon efter ett långt tag och hon måste ligga o bita på nappen. Så nånting är ju på gång?? Just de att första tanden tar sååååån tid, dom andra bara ploppar upp under en natt känns det som. Hmm..


William är så rolig ibland, man kan skrattar en hel dag åt saker han gör. Igår när jag stod och diska låg lillan på golvet och William låg brevid och såg på tv. Han var såkallad barnvakt;) Han hade iaf en klubba som han åt på. När jag stängde av vattnet hörde jag ett smackande som eka i hela lägenheten så jag gick o spana på dom. Så hör jag William säga "Är det gott lillesyster? du får inte säga till mamma för du kan få ont i magen men visst gillar du det??" Då har han låtit hon fått smaka på hans klubba o klart hon älskade det, det är ju socker :) hahah men det var så roligt! Men jag fick förklara att han inte fick gö så för då kommer tandtrollen och hon har ju inga tänder, ja det flesta förklaringarna fungerar på barn :) Han har ju sett att jag har börjat ge hon lite vanlig barnmat så han trodde väl att lite klubba inte skulle skada ;)
För någon dag sen så ville han att jag skulle sluta amma för han "är sååå less på tjatet", jag vet inte vilket tjat han syftar på men gulligt lät det iaf :) Jag skulle vilja sluta amma nu eftersom det vänstra bröstet bildar knölar som gör så sjukt ont! MEN hon tar ju inte flaskan så vad ska man göra :) Härda! 

Hon tycker jätte mycket om majs puren, hon är tycker nästan inte om någon dessertpure. Dom som barn ska älska men min lilli är tvärtemot alla andra tror jag! Hur som helst har hon varit lös i magen sen hon föddes så jag hoppades att hon skulle bli lite hårdare nu när hon fått testat mat. Ja man ska nog passa vad man önskar för det gick tre dagar innan hon bajsade nästa gång :)

Idag vettetusan vad vi ska hitta på, det är så fult väder men William blir ett monster så ut måste vi i vilket fall som helst!

Danne tatuerade sig igår, två skit söta tatueringar på handleden. Jag blir så sugen att göra min, snart är det väl min tur?? :)



Jag kan skriva en hel novell känner jag men det har jag inte tid med just nu, här ska städas. Men varför slutar man inte förvånas när det gäller sk kompisar? Det har varit liiite väl mycket dom senaste veckorna, för att vara mer exakt sen gatufesten. Vaaarför gör folk så? Varför har folk ett sånt sjukligt behov av att prata vidare om sånna privatat saker som INGEN förutom jag själv har att göra med men som man delar med en man tror håller käften? Och hittar på, kokar ihop egna historier, Why why whyyyyyyyyyyyyyyy?? Och sånna ska man inte hålla bakom ryggen för att själv framstå som en idiot. Där ser jag verkligen ingen anledning.


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jätte fina tatueringar :)



Och William är lika söt & rolig som vanligt hör ja, haha! Go'gubben!

2010-07-26 @ 11:30:18
URL: http://sigridmaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0