varning för bildbomb och babbel

Publicerat: 2010-07-19 Kl: 22:26:16 | I kategori: Allmänt


Snart blir våran lilla sessa 4 månader!! Hela 4 månader..? Det känns som om hon kom igåååår. Tiden går så fort :( Men vad gör hon nu för tiden? Hon pratar, skäller,rullar, käkar fötterna, vill stå helst stå hela tiden, det riktiga skrattet sitter fortfarande fast i halsen. Hahah det låter så roligt när hon skrattar :) Oså när hon koncentrerar sig, speciellt när hon ska ha tag i fötterna så suger hon in under läppen och spänner ut näsborrarna ;)  Goosen!

Som sagt, bloggen åtsidosatt på sommaren samt att läsar siffrorna sjunker. Men det är ju fullt förståligt :)
Man är ju ute hela dagarna.  Och nu när jag mobilen att sufra i kollar jag ju sakerna när jag ammar. Man sitter knappt vid datorn :)

Idag fick lillan smaka palsternacka, det gillade hon starkt :) Hon ville ha mer, hon satt bara och gapa men fick bara några skedar. Köpte även aprikos äpple som hon ska få smaka imorron. Gav hon en liiiten bit banan på badet häromdagen och guuud vad hon grina, hahah hon måste ha blivit besviken. Trodde väl att hon skulle få milk :)

Det är så roligt när hon ligger på mage för hon lägger ner ansiktet neråt och skjuter upp stjärten. Precis som man gör när man ska lära sig krypa :) Ska visa video



Taaaack Emma för att jag fått låna bärselet :) Vilket gåva till mamas som har bebisar med dåligt tålamod.
Har varit på väg att köpt ett hela tiden men det har strulat och nu känns det inte som jag vill lägga ut 1000:- när hon bara kan ha den 3 kg till. Har ju ett redan men det är så klumpigt, Emmas är perfekt :)



Dålig bild men är bara tvungen att visa skillnaden :p Tror William har varit utomlands :)


Kommentarer
Postat av: Linda

det är en perfekt blandning med bildbomb och babbel tycker jag =) jag jobbar på wivex bingo i stan :D haha

2010-07-19 @ 23:16:43
URL: http://lillrauta.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

dom var med i ett klädpaket från tradera, men på lappen står det att dom är från Lindex, så kika där :)

2010-07-20 @ 21:10:24
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilket fint namn din dotter har. :)

2010-07-21 @ 12:34:34
URL: http://www.mammalie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0