Hem ljuva hem

Publicerat: 2010-06-10 Kl: 09:42:09 | I kategori: Allmänt


Just nu ligger jag och matar Thelise, testar att blogga med mobilen. Inte mms/sms utan surf, Hahah ja ni förstår. Hur som haver, idag åker vi hem! Det har varit skönt att vara här synd bara på dåligt väder men idag ser de ut att bli toppen, så klart!Jag o Thelise har sovit i deras bebisrum men hon har inte velat sova i spjälsängen utan vaknat flera ggr tills hon fick sova med mig. I en mjuk tältsäng, ja resten förstår ni. Så det ska bli skönt att komma hem o sova riktigt, samma sak för den unge herrn som hostar sig genom nätterna! Hoppas bara inte hennes sov mönster har rubbats pga resan, det vore too bad! Hem till lite rutin och ikväll ska jag läsa bloggar, har ju missat flera dagar nu ;-) Önska oss en trevlig och kortare hemresa, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0