Kulturdag

Publicerat: 2010-06-02 Kl: 11:25:17 | I kategori: Allmänt


Igår var det kulturdag på Williams dagis, det var fika och det stod en brandbil/traktor ochen raggarbil. Temat var fordon så William hade "klätt ut sig" till polis :) Vi missade uppträdandet för att vi kom lite sen, det höll på mellan 15-18.00 men William sprang runt o lekte med Jonte för det mesta. Vi fikade o njöt av solen, men sen vart Tisen uttråkad så då åkte vi på affären o handlade kycklig, hem och gjorde middag medans William var ute med Jens i lekparken :) Vi åt middag ganska sent sen deckade William i sängen ganska tidigt men sov orolig i natt. Han ropade flera gånger på mig o bad mig sätta mig brevid han. Men runt 00.00 hade han somnat djupt igen sen ropade han inge mer.

Nu ska vi göra oss klar för William ska till habben och idag är det min tur att bada med han :) KUL!



Kommentarer
Postat av: Anthonyane

Great .Now i can say thank you!

2011-11-02 @ 10:26:58
URL: http://anthonyane.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0