Shopping är kul!

Publicerat: 2010-06-09 Kl: 22:09:17 | I kategori: Allmänt



Idag har vi varit i umeå city och shoppat MEN är inte hundra nöjd än. Hittade ett par sjukt snygga byxor på gina men inte i min storlek :/ Hoppas dom finns kvar i stan! Annars så vart det som ni ser nedan rätt mycket saker+leksaker till barnen men hur mycket det vart ska vi INTE tala om hahah. Jäääätte söta små skor till Thelise som jag vart kär i!


Jeans, jeansshorts o en lång skjorta från gina. 3 par skor från skopunkten, ett par från DNA, ett par till Thelise på eoursko, en lång skjorta från carlings.



Sen måste jag få spy lite galla! Jag är SÅ trött på otacksamma människor som inte förstår innebörden i vad folk gör för dom. När man är otacksam då orkar tillslut folk inte bry sig, när man bara ska ha ha ha o aldrig ge tillbaka. Och då behöver det inte bara handla om saker o pengar utan allt om ni förstår? Sluta va så otacksam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0