Fantasin

Publicerat: 2010-03-15 Kl: 09:52:57 | I kategori: Allmänt


Det är lite svårt att komma på rubriker varje gång och idag står det still i skallen.

Vaknade av en jäkla mensvärk imorse klockan sex, klev upp och gick på toa med Svante tätt bakom. Somnade om men vaknade strax efter nio av samma sak, varför denna mensvärk speciellt nattetid??

Nu är vi vakna iaf, Svante är en busig liten hund. Han hämtar saker i Williams rum, helst sånna som är större än han själv så det blir lite svårt att bära =) Han är sååå söt! Ni som inte vet vem han är så är jag hundvakt på dagarna åt han medans Jocke jobbar, men bara tills på fredag för då kommer hans mama hem =) Liten är han iaf, så liten så ni inte ens kan tänka er och snäll!

Nu ska jag snart äta frukost sen tänkte jag gå ut en liten sväng med han nu när solen skiner och det inte blåser, det är jobbigt för en liten bebishund när det blåser.

Ikväll kommer William hem, gud vad jag längtar :D Mammas lillaprins!

Kommentarer
Postat av: -c-

Mensverk på nätterna..? Det hade jag (UTAN att samtidigt ha jobbiga sammandragningar, magen var bara "hel-stel") senaste veckan innan A föddes. Kanske är det på G? ;D

2010-03-15 @ 12:04:39
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Michaela

Är det inte förvärkar du har då? Jag hade förvärkar som kändes som mensvärk från början. (började runt vecka 26)

2010-03-15 @ 16:36:37
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: madde

Låter som förvärkar! jag hade aldrig nått sånt..de bara satte igång direkt :D

men vet att många kan gå med förvärkar länge ochså!:)

snart dax! :)

2010-03-16 @ 10:02:20
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0