God kväll fooks

Publicerat: 2010-03-16 Kl: 22:45:02 | I kategori: Allmänt


Lillan i magen har startat krig tror jag och hon har vassa armbågar. Det gör riktigt ont! Kanske vill hon komma snart?:D Jag är så säker på att jag ska gå över tiden så jag lär väl få en chock den dagen hon vill komma ut? Har även börjat fundera på vad jag ska göra om det kommer en kille? Alla tjejkläder m.m som man har köpt?? Hahah ne hon/han kommer få använda det ändå! ;)

Jag hoppas Williams hosta har gett sig någorlunda tills imorron så vi kan gå ut i vårsolen!! Om det ska bli någon sol imorron dvs. Men det hoppas vi. Vi ska också baka chokladbollar har herrn bestämt.


Nu måste jag lägga mig och sova, vart ju en tidigt uppstigning idag. Inga bilder har jag heller för jag har inte laddat batteriet till kameran, så det ska jag göra ikväll =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0