God morgon!

Publicerat: 2010-03-20 Kl: 11:43:47 | I kategori: Allmänt


Vi är nyss uppklivna ur sängen, härligt =) William har tagit det lugnt i våran säng så jag tjuvsov lite längre idag. Vaknade av "Åh mamma jag älskar dig såå mycket" oså slängde han sig över mig :) Myskillen! Sen hörde jag "Pappa jag älskar dig.. ååh han hör ingenting han bara sover" haha stackarn ;P

Nu ska vi snart äta frukost och bestämma vad som händer idag. William sov i sin säng i natt, efter fyra nätter i min säng så jag fick sova hela natten. Ändå måste jag konstigt i magen, har smygont i huvudet.. Ja kan det vara magsjuka eller förkylning på G? Bebis vågar jag inte hoppas på! Har även tänkt tanken vad jag skulle göra om vattnet gick på stan eller på bussen tex? haha.. jaa, jag ska hålla mig inne nu ;)

Skulle ta på William blöjan nu så tittar han på mig och skrattar "mamma jag ska vara utan blöja!!" Men det är bara för att just hostan gör att det kommer både bak o fram utan att han kan kontrollera det.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Ville bara berätta att våran lilla dotter föddes i ondsdags morgon kl 3:57 =)

En underbart vacker liten Daga.

Nu väntar vi bara på din lilla.

Kram å ha en bra å fin lördag.

Hälsa mamma också.

2010-03-20 @ 12:55:16
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0