Hemkommen

Publicerat: 2010-03-01 Kl: 14:47:42 | I kategori: Allmänt


Har som sagt varit och hälsat på mormor på sjukhuset, hon bor i kramfors så man får passa på när hon är i stan. Vilket är aldrig men idag fick vi ses iaf =) Hon hade virkat jätte söta tofflor o en kofta till bebis och ett par raggsockar till William. Ska visa kort..

Efter besöket åkte vi på ica o handlade lite, träffade Sandra o Jasmine också. Gud vad hon skriker när hon ser mig o vill komma upp, hon är så van att jag alltid bär runt henne när vi är på stan eller hemma hos Sandra, gotjejen =)

Nu har jag lagt William i sängen för han ska vila men det smäller rätt bra där inne så jag tror inte att han ligger kvar i sängen. Eller så kanske han bara hämtade någon leksak eller så.. Ingen ide att gå in för då blir det "jag vill vara med dig mamma" oså kommer han kliva upp. Tänkte själv lägga mig när han somnat, annars finns det en risk för att han väntar tills jag somnar sen går han upp, haha. Han brukar göra så när han är sjuk o vi ligger i sängen o se film så väntar han tills jag har somnat sen kliver han upp till Danne som oftast sitter o spelar tvspel ;)





Nu är vi inne i vecka 36 och många säger "Nu kan det hända när som helst, bebisen är klar så den kan komma nu." Vill hon inte komma nu då?? Så slipper jag gå och vänta i fyra veckor till, för nu går tiden sakta!! Men skulle hon vilja jäsa yttligare 2 veckor över tiden har William iaf blivit av med gipset så det är ju positivt! =) Men det gör så ont att röra sig nu, det känns som om allt fett på magen är borta så det bara är ett tunt lager skinn så minsta rörelse gör nästan ont. Och skinnet håller på att spricka, nästan så man måste hålla in magen lite för att få slappna av. Hicka gör hon nästan aldrig vad jag känner nu, det är konstigt hur saker kan sluta så plötsligt vecka till vecka. Eller sluta har det väl inte riktigt gjort men hon kanske har fått kläm på andningen så hon får mindre hicka, vad vet jag? Jag tror inte man missar om hon har hicka nu när hon är så stor, kanske ligger hon annorlunda?


Kommentarer
Postat av: madde

ella hickade JÄMT!! men på slutet blev hon mer lugn med allt:D

2010-03-01 @ 17:19:47
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0