kråka

Publicerat: 2010-03-26 Kl: 22:33:11 | I kategori: Allmänt


När William har svårt att sova ropar han alltid in en flera gånger. Man ska fixa foten som sticker ut ur täcket, puffa kudden, lägga gosedjuren riktigt etcetc. Ikväll lät det så här

William "Mamma kooooom"
Jag går in..
William "Vet du en sak?"
Jag "Ja?" (man måste svara ja, annars blir han förvirrad)
William "Jag tog ut en liten snorgubbe ur den här näsan, men än JÄTTE stor ur andra näsan. Nu har jag ätit upp dom"
Jag "... Ja vad bra =)) Sov nu, jag älskar dig god natt"
William "Kan du flytta min säng in till ditt rum?"
Jag "Nej du ska sova i ditt fina rum"
William "Inte ikväll, tack!.... jooo skoja bara, god natt skallemamma. Jag älskar dig sååå mycket"

Hahah vad gör man mer än att smälta?? =) Och jag kan inte svara nå annat än bra när han berättade om snorgubbarna, barn äter ju det tyvärr.


Första bilden visar han hur Haylee ser ut när hon grinar och vill ha välling. (oså gör han grinljud)
Den andra bilden visar han hur Jasmine skriker/ropar när hon vill ha nånting.


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahah!! gullgubben.

2010-03-26 @ 23:15:38
URL: http://emmamaria.webblogg.se/
Postat av: vilma

HAHAHAHAHHAHAHAAAAAAA:') jag skrattar så tårarna sprutar när jag ser hans härmar miner haha åh herregud gullunge!

2010-03-28 @ 16:06:57
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0