Markskrap??

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 21:02:58 | I kategori: Allmänt


Idag har vi fördrivit dagen lite olika tänkte jag skriva men ungefär så menade jag ju. Vi åkte ner med Amanda på stan, strosa runt, köpte ny pulmicort till William sen vidare hem till mamma. Hon höll på att klippa tusse så nu är han ren o fin =) Titti var även förbi och fika samt hjälpte mamma, trevligt värre! Tror William har hittat sin toka soulmate där!

Imorron blir William också hemma från dagis då hostan aldrig verkar ge sig men han själv är full av energi! Men det blir bäst så =) Jag ska till Steve och formatera om datorn, äntligen!!

Ja rubriken? Magen skrapar snart i marken, den har sjunkt så mycket. Så nästa MVCbesök(förhoppningsvis det sista) kommer mitt SFmått vara som sist tror jag haha. Mensvärken håller i sig men ingen fixerad bebis och med hennes jätte huvud kan jag känna själv att hon inte är det. Hon ligger dock så långt ner hon kan, men hon känner väl inte för att fästa skallen än... kanske aldrig? Jag vet ju inte hur det känns så här sent in i graviditeten med tanke på att herr Persson kom vecka 28, plutten mammas!

Nu är det efterlyst, jätte viktigt för alla sundsvallsbor sägs det. Vet väl inte riktigt om jag håller med, lägger mig nog i badet ist =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0