med vilma

Publicerat: 2010-03-20 Kl: 21:37:57 | I kategori: Allmänt


Vilma ser på körslaget och jag läser lite bloggar. Alla bloggar som jag följer med gravida har fått sina barn, är det inte min tur nuuu?=( Vecka 39 imorron! Tänk om jag sitter här om tre veckor o hoppas samma sak? haha, det hoppas jag inte. Förvärkar/hårdare sammangradningar har iaf börjat nu sen några dagar tillbaka även fast jag vet att det inte betyder nånting. Men det var väl kanske på tiden att livmodern börja jobba nu?? ;) Dom kommer o sitter ganska länge men det följer ingen mensvärk eller ryggvärk.. Men hela jag har ett obehag i kroppen sen 2-3 dagar tillbaka. Ni vet mensvärk dagen/dagarna innan mensen kommer?? Det känns som jag kommer få mens vilken sekund som helst. jaja nog om detta, kom lilla bebis vi längtar efter dig speciellt din storebror =)

William vill inte somna ikväll, han är nog överpigg.. Han ropar på mig sen när jag kommer in säger han "Mamma jag vill göra nånting" gohjärtat=)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hehe det kan nog stämma eftersom jag bodde i Sundsvall innan jag flyttade utomlands =)

2010-03-21 @ 02:52:15
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0